8e Nieuwsbrief online

Sinds mijn terugkomst uit Gambia hebben we niet stil gezeten. In deze nieuwsbrief kunt u lezen dat de kinderen van de Klim-Op school zich 110% hebben ingezet en ze zijn er in geslaagd om een geweldig bedrag bij elkaar te halen! Hiermee kunnen we de bouw van de toiletten op de Take Care Nursery School voltooien.

Niet alleen de kinderen van de Klim-Op school hebben zich ingezet voor de kinderen in Gambia, ook gaan Joke en Leonie geld inzamelen voor de school. Ze gaan zich wagen aan de Nijmegese 4-daagse en laten zich hiervoor sponsoren. De opbrengst gaat naar de school. Er is een website opgezet zodat we hen op de voet 😉 kunnen volgen. Goed bezig dames!

Verder is er ook goed nieuws over het project ‘Alle kinderen naar school’. Klik hier om het allemaal te lezen in de 8e nieuwsbrief!